Марія 111
19.08.2010, 15:46:13
Чи є у вас приклади коли студентам Могилянки (цікавить магістратура) вдавалось вдало поєднувати вагітність, а потім маленьку дитинку вдома і навчання в академії?
noddeat
19.08.2010, 15:53:32
є.
loki
19.08.2010, 15:53:59
Да. Моя руммейтка-химик так поступила. Ходила с брюхом на пары, потом родила и взяла академку на полгода (или год?), после чего снова вернулась к учёбе. Правда, эту даму её кафедра очень любила, так что никаких проблем не было.
А, да, ещё. Насколько мне известно, у неё дома целый сонм бабушек, выдирающих ребёнка друг у друга из рук. Так что у дамы было достаточно свободного времени на учёбу.
expialidociouz
19.08.2010, 15:56:08
можна, якщо бути вагітним думками
Interplay
19.08.2010, 16:00:53
Есть.
но только с академкой.
Без академки возможно только при искусственном кормлении и наличии свободных бабушек, что нежелательно на первом году жизни.
Sheik
19.08.2010, 21:03:15
моя одногрупниця народила дитину якраз після грудневої сесії, при цьому постійно ходила на пари і здала всі іспити (але на тиждень раніше), а в січні вона вже знову ходила на пари. Але напевне хтось вдома доглядав за дитиною
Sakhmetkare
5.09.2010, 03:16:10
две мои однокурсницы прекрасно совмещали. причем одна из них - лучшая студентка нашей группы, плюс еще в институте делала эксперименты. правда, ребенок с года часто находился при бабушках. вторая несколько растяпистая девица, но все равно кое-как закончила. сейчас вроде бы даже диссертацию защитила. я думаю - если есть вменяемая бабушка - спокойно можно совмещать.
Марія 111
5.09.2010, 14:43:29
Дуже дякую за відповіді!!
nazvit
24.09.2010, 12:43:08
Ну конєшно....
Трахатись і навчання поєднати можна, то і вагітність якось поєднаєте
Morfindel
24.09.2010, 12:48:42
(nazvit @ 24.09.2010, 13:43:08)

Ну конєшно....
Трахатись і навчання поєднати можна, то і вагітність якось поєднаєте

Студенты должны целибат принимать на время обучения?
Hairy
24.09.2010, 12:51:05
ну да, это в корпоративном договоре прописано
(Hairy @ 24.09.2010, 13:51:05)

ну да, это в корпоративном договоре прописано
ну да. Исключение: только после регистрации официального брака. А беременность не позже, чем через три года после выпуска.
я вот в бегах из-за этого пункта.
Morfindel
24.09.2010, 13:05:20
А, точно. Это ж Дынчика выгнали как раз за секс.
Слышал, когда у кого-то в сумке могилянская охрана нравов находила презерватив - сразу к Брюху вели, и тот делал химическую кастрацию на год.
Григорій Хата
24.09.2010, 13:20:05
Правда, ви вже бачили це? Поєднання вагітності з працею в Європейському парламенті:
Sapfo
24.09.2010, 14:28:32
це вже перегинання палки
8RydeR
24.09.2010, 14:30:01
уявляється дитя, яке кричить у мікрофон, нє?
Григорій Хата
24.09.2010, 16:29:22
(Sapfo @ 24.09.2010, 14:28:32)

це вже перегинання палки
ні, це просто Європа. До речі, діти на Батьківщині цієї сорелли дуже культурні і виховані, як це не дивно.
Поза тим... чи добре, стримаюсь.
це 100% знизить ефективність роботи
Sheik
24.09.2010, 18:17:43
це вже реально якийсь маразм
Chantale
24.09.2010, 18:22:16
Эта правал ©
Григорій Хата
24.09.2010, 18:59:56
(БсШ @ 24.09.2010, 16:17:27)

це 100% знизить ефективність роботи
<толерантність>
ефективність роботи — річ індивідувальна, в кожної людини вона різна. є такі люди, які за годину можуть згенерувати стільки праці, скільки середній офісний планктон — за день. Ну є і навпаки, звісно. Про цю сореллу ми нічого не знаємо, але ти вже на підставі фотки готовий оцінити її ефективність порівняно з іншими парламентаріями, хоч ти не знаєш, чи справді її знижена ефективність (порівняно з собою без дитини) є меншою від ефективності решти, і на скільки. Відтак, на підставі чого ти робиш свої далекоглядні висновки?
Я на світлині бачу лиш дитину, яка спить, і не робить особливих клопіт своїй матері.
У коментах до запису в блозі «другого», де ця світлина розміщена, бачимо натомість купу людей з
альтернативним світоглядом, що намагаються довести, що ця сорелла має не ходити в парламент, бо так прийнято в %countryname_EU_nonmember% і взагалі негарно.
Як же добре, що в нас такого нема!
</толерантність>
Sapfo
24.09.2010, 19:50:11
Григорій Хата, дай будь ласка лінк на ресурси де ця світлина розміщена
Hairy
24.09.2010, 20:01:27
ACTAEON
24.09.2010, 21:22:39
Поєднувати можна і на бакалавраті, і на магістерці, і в аспірантурі. Таких прикладів багато. Крім того є (ну можливо ще й досі в Могилі є) досить багато викладачів, які до вагітних студенток ставляться доволі поблажливо, в тому числі і в плані оцінок.
Sakhmetkare
25.09.2010, 19:08:26
(Григорій Хата @ 24.09.2010, 16:29:22)

(Sapfo @ 24.09.2010, 14:28:32)

це вже перегинання палки
ні, це просто Європа. До речі, діти на Батьківщині цієї сорелли дуже культурні і виховані, як це не дивно.
Поза тим... чи добре, стримаюсь.
ты работаешь в больнице на окраине города теперь?
Дописано о 20 годині 08 хвилин 26 секунди опять в комментариях зашкаливающее количество совка. ”а чего ана седит в парламенте если у нас в селе это не принято”.
Блин, даже алжирские арабы сказали что эта тетка крута.
доведи, що несхваленна такого явище - совок
Григорій Хата
25.09.2010, 20:43:03
(Sakhmetkare @ 25.09.2010, 19:08:26)

Блин, даже алжирские арабы сказали что эта тетка крута.
Чому «навіть»? Акурат у арабських країнах люди дуже люблять дітей, хамство в бік батьків є просто неприпустимим у їх культурі. Поза тим, здавалося б, у консервативних і патріархальних ісламських країнах, жінка часто має більше можливостей, ніж у совку (тут не беремо до уваги шаріатські країни на кшалт СА/Ірану). Наприклад, у Тунісі жінок в парламенті дохрініща, чи не половина.
(БсШ @ 25.09.2010, 19:35:25)

доведи, що несхваленна такого явище - совок
БсШ, переїдь на 5 років до Швеції, водієм автобуса, що працює на спирті (Etanolbuss чи якось так). Твій світлогляд суттєво зміниться. Я розумію, що коли ти народився і виріс у совку (я ж теж звідси), то іншої реальності ти не можеш уявити, а тому «діяспорні повчання» тебе дратують (мене теж дратували).
я не почув жодних конкретних аргументів
Григорій Хата
25.09.2010, 21:16:01
(БсШ @ 25.09.2010, 21:02:20)

я не почув жодних конкретних аргументів
твоя писанина для мене настільки важлива, що я зараз все кину і почну тобі арґументовано доводити свою точку зору. щоб почути конкретні арґументи, треба спершу потрудитися самому їх надати. ти натомість постиш смайлики або речення з трьох слів, тож тішся, що у відповідь отримуєш трохи більше.
Поза тим, Global Gender Gap Record 2009:
http://www.weforum.org/pdf/gendergap/report2009.pdfТуніс і Україна там поруч, на 186 сторінці.
Григорій Хата
25.09.2010, 21:22:26
Поза тим, слово «совок» в моїх чи Аніних вустах є оцінкою людини, а не науковою дефініцією, тож тут нема чого доводити. Якщо тебе напрягає ця світлина, то з точки зору певного кола осіб ти — совок. Просто прийми це.
Sakhmetkare
26.09.2010, 00:42:19
Чому «навіть»?
ну я к тому, что казалось бы в патриархальном религиозном обществе взгляд типа ”место женщины с ребенком дома” должен встречаться чаще чем в нашем обществе, где от традиций осталась только форма. А поди ж ты. На практике как-то столкнулась с хмырем, который комтролировал живущих по соседству географов. Хмырь с пеной у рта агитировал за девичую честь, вывешивание биологически опасных предметов в окнах и стращал телегонией (кандидат наук, а туда же). Правда после исполнения Диким и студентками подервянского как-то увял.
Дописано о 01 годині 42 хвилин 19 секундкстати о птицах. день расплаты в понедельник, да?
Григорій Хата
26.09.2010, 00:48:21
(Sakhmetkare @ 26.09.2010, 00:42:19)

Чому «навіть»?
ну я к тому, что казалось бы в патриархальном религиозном обществе взгляд типа ”место женщины с ребенком дома” должен встречаться чаще чем в нашем обществе, где от традиций осталась только форма. А поди ж ты. На практике как-то столкнулась с хмырем, который комтролировал живущих по соседству географов. Хмырь с пеной у рта агитировал за девичую честь, вывешивание биологически опасных предметов в окнах и стращал телегонией (кандидат наук, а туда же). Правда после исполнения Диким и студентками подервянского как-то увял.

ну, різні є рівні патріархатності-то. циганські родини теж дуже патріархальні й дуже традиційні, але дуже часто заробляють там на життя саме жінки, і з грудними дітьми зокрема.
Дописано о 01 годині 42 хвилин 19 секундкстати о птицах. день расплаты в понедельник, да?
та. а я сиджу на бонеті. відчуваю, що нічим добрим це не закінчиться.
Hairy
26.09.2010, 01:08:11
QUOTE(Григорій Хата @ 25.09.2010, 21:43:03)

автобуса, що працює на спирті (Etanolbuss чи якось так)
Скания омнилинк и омнисити
седня заметил, шо у одной телочки на английском живот.
она ниче такая, только перепуганная сильно.